Załatw sprawę samodzielnie
Aby otrzymać więcej informacji, kliknij w wybrany temat:
Jeśli jesteś już Klientem Orange Energia i potrzebujesz informacji
o swoich płatnościach lub umowie, wyślij SMS
pod numer 502300626 (koszt zgodny z cennikiem operatora) o treści:
- Energia info – wyślij aby otrzymać listę możliwych komend sms
- Energia faktura – jeśli chcesz poznać kwotę ostatniej faktury
- Energia saldo – jeśli chcesz wiedzieć ile wynosi saldo twoich faktur i ile masz faktycznie do zapłaty
- Energia umowa – jeśli chcesz wiedzieć do kiedy masz umowę z Orange Energia
-
Energia odczyt 12345 – jeśli chcesz płacić tylko
za zużyty prąd, podaj nam stan licznika.
Cyfry 12345 zastąp ilością kWh, którą aktualnie wskazuje Twój licznik. Jeśli masz licznik dwustrefowy,
wpisz treść ENERGIA ODCZYT 12345 ABCDE – gdzie 12345 to ilość kWh w Strefie 1, ABCDE – ilość energii w Strefie 2.
Szybka pomoc
Chcę zadzwonić
Dla wszystkich klientów
801 111 333
(opłata zgodna z cennikiem operatora)
Nasi doradcy są dostępni
pon.-pt. 8:00-18:00
w soboty, niedziele i święta nie pracujemy
Adres do korespondencji
Orange Energia Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Dane firmowe Orange Energia
Al. Jerozolimskie 160,
02-326 Warszawa
Chcę zgłosić awarię
prądu
(koszt połączenia zgodny z Cennikiem Operatora)
991
991Zgłaszanie awarii z obszaru całego kraju (bez Warszawy), gdzie sieć energetyczną dostarczają: Energa-Operator S.A., PGE Dystrybucja S.A., Tauron Dystrybucja S.A. oraz ENEA Operator Sp. z o.o. Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora.
22 821 31 31
22 821 31 31Zgłaszanie awarii na terenie Warszawy, gdzie sieć energetyczną dostarcza Innogy Stoen Operator Sp. z o.o. Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora.
Ważne informacje
Tarcza Solidarnościowa - ceny energii elektrycznej w 2023r.
rozwiń sekcję Tarcza Solidarnościowa - ceny energii elektrycznej w 2023r. zwiń sekcję Tarcza Solidarnościowa - ceny energii elektrycznej w 2023r.Ustawa o zamrożeniu cen za energię elektryczną w 2023 roku (obejmuje gospodarstwa domowe)
rozwiń sekcję Ustawa o zamrożeniu cen za energię elektryczną w 2023 roku (obejmuje gospodarstwa domowe) zwiń sekcję Ustawa o zamrożeniu cen za energię elektryczną w 2023 roku (obejmuje gospodarstwa domowe)Jak działa ustawa i kogo obejmuje?
rozwiń sekcję Jak działa ustawa i kogo obejmuje? zwiń sekcję Jak działa ustawa i kogo obejmuje?Na czym polegają ogólne założenia ustawy?
rozwiń sekcję Na czym polegają ogólne założenia ustawy? zwiń sekcję Na czym polegają ogólne założenia ustawy?Ustawa polega na zamrożeniu stawek za energię w 2023 r. na poziomie średniej stawki taryfowej sprzedawców z urzędu z 2022 r. Cena za 1 kWh netto dla taryfy G11 wynosi 0,414zł
Kto może skorzystać z ustawy o zamrożeniu cen?
rozwiń sekcję Kto może skorzystać z ustawy o zamrożeniu cen? zwiń sekcję Kto może skorzystać z ustawy o zamrożeniu cen?Odbiorcy w gospodarstwach domowych do określonego limitu zużycia.
Od kiedy obowiązuje zamrożenie cen energii?
rozwiń sekcję Od kiedy obowiązuje zamrożenie cen energii? zwiń sekcję Od kiedy obowiązuje zamrożenie cen energii?Zamrożenie cen energii obowiązuje od 1.01.2023 r.
W jaki sposób mogę skorzystać z zamrożonej stawki?
rozwiń sekcję W jaki sposób mogę skorzystać z zamrożonej stawki? zwiń sekcję W jaki sposób mogę skorzystać z zamrożonej stawki?Jeśli jesteś odbiorcą w gospodarstwie domowym nie musisz składać żadnych dokumentów. Jeśli masz Kartę Dużej Rodziny, jesteś rolnikiem, jesteś osobą niepełnosprawną lub mieszkasz z osobą niepełnosprawną i chcesz skorzystać z podwyższonego limitu złóż Oświadczenie wraz z wymaganymi dokumentami do 30.06.2023 r.
Progi zużycia energii
rozwiń sekcję Progi zużycia energii zwiń sekcję Progi zużycia energiiJakie są limity zużycia?
rozwiń sekcję Jakie są limity zużycia? zwiń sekcję Jakie są limity zużycia?- 2 MWh (2000 kWh) dla gospodarstw domowych,
- 2,6 MWh (2600 kWh) dla gospodarstw domowych z osobami z niepełnosprawnościami,
- 3 MWh (3000 kWh) dla rodzin posiadających Kartę Dużej Rodziny i rolników.
- Iloczyn 250 kWh i liczby działek w Rodzinnym Ogrodzie Działkowym (ROD)-wyłącznie w przypadku wspólnego pomiaru
Jaką będę miał/a stawkę po przekroczeniu limitu zużycia?
rozwiń sekcję Jaką będę miał/a stawkę po przekroczeniu limitu zużycia? zwiń sekcję Jaką będę miał/a stawkę po przekroczeniu limitu zużycia?Zgodnie z zapisami Ustawy o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku po przekroczeniu limitu obowiązywać Cię będzie stawka 0,693 zł/kWh
Mam więcej niż jeden licznik. Czy nadal mój limit wynosi 2000 kWh?
rozwiń sekcję Mam więcej niż jeden licznik. Czy nadal mój limit wynosi 2000 kWh? zwiń sekcję Mam więcej niż jeden licznik. Czy nadal mój limit wynosi 2000 kWh?Jeśli masz więcej niż jeden licznik limit przyznawany jest na każde PPE (Punkt Poboru Energii) z osobna
Jak będę mógł/mogła kontrolować wykorzystany limit lub swoje zużycie?
rozwiń sekcję Jak będę mógł/mogła kontrolować wykorzystany limit lub swoje zużycie? zwiń sekcję Jak będę mógł/mogła kontrolować wykorzystany limit lub swoje zużycie?Na podstawie sumy swojego zużycia od 1.01.2023 r. będziesz mógł/mogła sprawdzić ile zużyłeś/aś energii. Informacja o zużyciu za okres rozliczeniowy znajduje się na fakturze rozliczeniowej.
Oświadczenie
rozwiń sekcję Oświadczenie zwiń sekcję OświadczenieJakie dokumenty muszę złożyć wraz z Oświadczeniem, aby skorzystać z podwyższonego limitu?
rozwiń sekcję Jakie dokumenty muszę złożyć wraz z Oświadczeniem, aby skorzystać z podwyższonego limitu? zwiń sekcję Jakie dokumenty muszę złożyć wraz z Oświadczeniem, aby skorzystać z podwyższonego limitu?Jeśli:
- jesteś rodzicem wielodzietnej rodziny powinieneś złożyć kopię Karty Dużej Rodziny
- jesteś rolnikiem powinieneś złożyć decyzję w sprawie podatku rolnego
- odbiorca posiada orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności lub mieszka w gospodarstwie domowym z taką osobą, składa tylko Oświadczenie, ale Orange Energia może poprosić o przedstawienie orzeczenia o niepełnosprawności do wglądu
Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
W jaki sposób mogę złożyć Oświadczenie?
rozwiń sekcję W jaki sposób mogę złożyć Oświadczenie? zwiń sekcję W jaki sposób mogę złożyć Oświadczenie?- listownie na adres korespondencyjny Orange Energia ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice. Oświadczenie w formie papierowej musi zostać opatrzone podpisem własnoręcznym.
- w najbliższym salonie Orange w formie pisemnej.
- na adres mailowy energia@orange.com. Oświadczenie składane w formie elektronicznej musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzonym dowodem osobistym z warstwą elektroniczną. Nie ma możliwości składania na adres e-mail skanów z podpisem własnoręcznym. Wzór Oświadczenia znajdziesz tutaj.
Gdzie znajdę numer mojego PPE?
rozwiń sekcję Gdzie znajdę numer mojego PPE? zwiń sekcję Gdzie znajdę numer mojego PPE?Numer PPE znajdziesz na fakturze
Do kiedy muszę złożyć Oświadczenie?
rozwiń sekcję Do kiedy muszę złożyć Oświadczenie? zwiń sekcję Do kiedy muszę złożyć Oświadczenie?Oświadczenie należy złożyć najpóźniej w terminie do 30.06.2023 r. Jeśli nabyłeś/aś uprawnienia do zwiększonego limitu w trakcie roku, powinieneś/powinnaś złożyć Oświadczenie w terminie 30 dni od nabycia tego uprawnienia.
Upust oszczędnościowy
rozwiń sekcję Upust oszczędnościowy zwiń sekcję Upust oszczędnościowyNa czym polega upust oszczędnościowy?
rozwiń sekcję Na czym polega upust oszczędnościowy? zwiń sekcję Na czym polega upust oszczędnościowy?w roku 2024 upust w wysokości 10% łącznej kwoty rozliczenia sprzedaży energii elektrycznej oraz usługi dystrybucji energii elektrycznej, poniesionej w okresie od 1.10.2022 r. do 31.12.2023 r. przysługuje tym klientom, którzy w okresie od 1.10.2022 r. do 31.12.2023 r., nie zużyli więcej energii elektrycznej niż 90% w porównaniu z okresem od 1.10.2021 r. do 31.12.2022 r.
Ustawa o cenach maksymalnych (obejmuje gospodarstwa domowe oraz małe, średnie przedsiębiorstwa i samorządy)
rozwiń sekcję Ustawa o cenach maksymalnych (obejmuje gospodarstwa domowe oraz małe, średnie przedsiębiorstwa i samorządy) zwiń sekcję Ustawa o cenach maksymalnych (obejmuje gospodarstwa domowe oraz małe, średnie przedsiębiorstwa i samorządy)Na czym polega „Ustawa o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu odbiorców w 2023r.”(dalej: Ustawa o cenach maksymalnych)?
rozwiń sekcję Na czym polega „Ustawa o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu odbiorców w 2023r.”(dalej: Ustawa o cenach maksymalnych)? zwiń sekcję Na czym polega „Ustawa o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu odbiorców w 2023r.”(dalej: Ustawa o cenach maksymalnych)?Ustawa polega na wprowadzeniu cen maksymalnych po jakich może być sprzedawana energia dla odbiorców w grupie taryfowej G, niektórych podmiotów użyteczności publicznej oraz małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie zużycia na cele wskazane w Ustawie
Cena maksymalna w 2023r. wyniesie:
- 693 zł/MWh dla odbiorców w gospodarstwach domowych po przekroczeniu przysługującego limitu zużycia
- 785 zł/MWh dla odbiorców użyteczności publicznej, małych i średnich przedsiębiorstw
Podane wyżej ceny nie obejmują podatku VAT i akcyzy
Gdzie mogę uzyskać informację czy moja firma jest uprawniona?
rozwiń sekcję Gdzie mogę uzyskać informację czy moja firma jest uprawniona? zwiń sekcję Gdzie mogę uzyskać informację czy moja firma jest uprawniona?Szczegółowe informacje dot. odbiorców uprawnionych znajdują się w Art. 2 Pkt 2 lit b-e Ustawy o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu odbiorców w 2023r. znajdziesz tutaj
Czy jako odbiorca uprawniony muszę składać jakieś dokumenty?
rozwiń sekcję Czy jako odbiorca uprawniony muszę składać jakieś dokumenty? zwiń sekcję Czy jako odbiorca uprawniony muszę składać jakieś dokumenty?- odbiorca w gospodarstwie domowym( grupa taryfowa G)- nie musisz składać żadnego oświadczenia,
- pozostali odbiorcy uprawnieni aby skorzystać z ceny maksymalnej powinni złożyć oświadczenie do 30.11.2022r. Jeżeli nie zdążysz złożyć oświadczenia w tym terminie cena maksymalna będzie Cię obowiązywała dopiero od następnego miesiąca po złożeniu oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest tutaj.
W jaki sposób mogę złożyć oświadczenie?
rozwiń sekcję W jaki sposób mogę złożyć oświadczenie? zwiń sekcję W jaki sposób mogę złożyć oświadczenie?- w najbliższym salonie Orange w formie pisemnej,
- listownie na adres korespondencyjny Orange Energia ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice. Oświadczenie w formie papierowej musi zostać opatrzone podpisem własnoręcznym,
- na adres mailowy energia@orange.com . Oświadczenie składane w formie elektronicznej musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzonym dowodem osobistym z warstwa elektroniczną. Nie ma możliwości składania na adres mailowy skanów z podpisem własnoręcznym!
Najczęściej zadawane pytania
rozwiń sekcję Najczęściej zadawane pytania zwiń sekcję Najczęściej zadawane pytaniaJak zamówić prąd od Orange Energia?
rozwiń sekcję FAQ: Jak zamówić prąd od Orange Energia? zwiń sekcję FAQ: Jak zamówić prąd od Orange Energia?Orange Energia możesz zamówić:
- online orange.pl/energiadladomu,na lub wejdź bezpośrednio na pradnaklik.pl,
- w salonach Orange – znajdź najbliższy salonie,
- pod numerem infolinii801 111 333 (koszt połączenia zgodny z cennikiem Operatora).
Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej - przenieś prąd do Orange
rozwiń sekcję FAQ: Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej - przenieś prąd do Orange zwiń sekcję FAQ: Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej - przenieś prąd do OrangeDzięki podpisanej umowie i udzielonemu pełnomocnictwu wszystko załatwimy za Ciebie:
- W Twoim imieniu wypowiemy umowę u dotychczasowego sprzedawcy,
- zgłosimy zmianę sprzedawcy do Twojego dystrybutora,
- Poinformujemy Cię o dacie rozpoczęcia świadczenia usług przez Orange Energia.
Gdzie szukać informacji potrzebnych do złożenia zamówienia w Orange Energia na energię?
rozwiń sekcję FAQ: Gdzie szukać informacji potrzebnych do złożenia zamówienia w Orange Energia na energię? zwiń sekcję FAQ: Gdzie szukać informacji potrzebnych do złożenia zamówienia w Orange Energia na energię?Potrzebne informacje są na fakturze: nazwa Sprzedawcy, nazwa OSD, grupa taryfowa, nr PPE i nr licznika, wielkość zużycia, itp. Warto także sprawdzić, na jaki czas jest zawarta umowa z obecnym Sprzedawcą i okres jej wypowiedzenia, by bezproblemowo skorzystać z oferty energii od Orange.
Czy mogę podpisać umowę z Orange Energia jeśli obecna kończy się za 5 miesięcy?
rozwiń sekcję FAQ: Czy mogę podpisać umowę z Orange Energia jeśli obecna kończy się za 5 miesięcy? zwiń sekcję FAQ: Czy mogę podpisać umowę z Orange Energia jeśli obecna kończy się za 5 miesięcy?W każdej chwili można skorzystać z oferty od Orange. Warto jednak sprawdzić u obecnego Sprzedawcy czy wcześniejsze zerwanie umowy nie wiąże się z karą umowną. Jeśli chcecie Państwo zapłacić taką karę, to można przejść do Orange Energii bez oczekiwania na zakończenie dotychczasowej umowy. Jeśli nie chcecie Państwo ponosić kary od dotychczasowego Sprzedawcy, to podpiszemy umowę z datą rozpoczęcia świadczenia umowy od dnia po zakończeniu obecnej umowy, o ile nie jest ona dłuższa niż 6 miesięcy od daty bieżącej. Jeśli obecna umowa kończy się za więcej niż 6 miesięcy, zapraszamy do podpisania umowy w późniejszym terminie (0-6 miesięcy do końca obecnej umowy).
Czy podpisując umowę z Orange Energia będę płacił 2 rachunki za prąd?
rozwiń sekcję FAQ: Czy podpisując umowę z Orange Energia będę płacił 2 rachunki za prąd? zwiń sekcję FAQ: Czy podpisując umowę z Orange Energia będę płacił 2 rachunki za prąd?Podpisując umowę kompleksową z Orange Energia będziesz otrzymywał/-a jedną fakturę uwzględniającą opłaty za dystrybucję i zużytą energię. Umowa kompleksowa dostępna jest wyłącznie dla klientów Indywidualnych. Jeśli skorzystasz z umowy sprzedażowej będziesz otrzymywał/-a dwie faktury: jedną za dystrybucję od obecnego OSD i drugą za sprzedaż energii od Orange Energia.
Posiadam usługi telekomunikacyjne w Orange, czy po zakupie energii od Orange będę otrzymywał jeden rachunek?
rozwiń sekcję FAQ: Posiadam usługi telekomunikacyjne w Orange, czy po zakupie energii od Orange będę otrzymywał jeden rachunek? zwiń sekcję FAQ: Posiadam usługi telekomunikacyjne w Orange, czy po zakupie energii od Orange będę otrzymywał jeden rachunek?Na ten moment Klient otrzyma 2 odrębne rachunki za te usługi.
Buduję dom i chcę podłączyć do niego energię, czy mogę podpisać umowę z Orange na budowę nowego przyłącza energetycznego?
rozwiń sekcję FAQ: Buduję dom i chcę podłączyć do niego energię, czy mogę podpisać umowę z Orange na budowę nowego przyłącza energetycznego? zwiń sekcję FAQ: Buduję dom i chcę podłączyć do niego energię, czy mogę podpisać umowę z Orange na budowę nowego przyłącza energetycznego?Na ten moment możliwe jest podpisanie umowy z Orange tylko dla lokalizacji z istniejącym aktywnym licznikiem. Orange Energia nie oferuje budowy nowych przyłączy.
Mam licznik w garażu z oddzielną fakturą, czy mogę skorzystać z oferty OE?
rozwiń sekcję FAQ: Mam licznik w garażu z oddzielną fakturą, czy mogę skorzystać z oferty OE? zwiń sekcję FAQ: Mam licznik w garażu z oddzielną fakturą, czy mogę skorzystać z oferty OE?Na ten moment możliwe jest podpisanie umowy tylko dla budynków posiadających adres administracyjny. Jeśli więc garaż (domek letniskowy) posiada pełen adres administracyjny: ulica, nr lokalu – sprzedaż OE jest możliwa.
Obecny rachunek za energię jest na babcię, która już nie żyje, czy mogę podpisać umowę na energię z Orange Energia?
rozwiń sekcję FAQ: Obecny rachunek za energię jest na babcię, która już nie żyje, czy mogę podpisać umowę na energię z Orange Energia? zwiń sekcję FAQ: Obecny rachunek za energię jest na babcię, która już nie żyje, czy mogę podpisać umowę na energię z Orange Energia?W takim przypadku najpierw należy zaktualizować dane Odbiorcy u obecnego Sprzedawcy (pamiętaj aby wybierać umowę na czas nieokreślony) i już po otrzymaniu pierwszej faktury po zmianie złożyć zamówienie w Orange Energia.
Mam rachunek na siebie i męża czy mogę w Orange mieć energię tylko na siebie?
rozwiń sekcję FAQ: Mam rachunek na siebie i męża czy mogę w Orange mieć energię tylko na siebie? zwiń sekcję FAQ: Mam rachunek na siebie i męża czy mogę w Orange mieć energię tylko na siebie?Jeśli obecnie masz energię u innego Sprzedawcy, to umowa z Orange musi być zawarta z tym samym odbiorcą/ami. Już, jako Klient Orange będziesz miał możliwość dokonania zmiany odbiorcy.
Czy Orange Energia i Orange Polska to są te same firmy?
rozwiń sekcję FAQ: Czy Orange Energia i Orange Polska to są te same firmy? zwiń sekcję FAQ: Czy Orange Energia i Orange Polska to są te same firmy?Orange Energia Sp. z o.o. jest spółką zależną kapitałowo od Orange Polska S.A, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Orange Polska.
Miałem umowę z Multimedia Polska Energia, co dla mnie oznacza zmiana na Orange Energia Spółka z.o.o.?
rozwiń sekcję FAQ: Miałem umowę z Multimedia Polska Energia, co dla mnie oznacza zmiana na Orange Energia Spółka z.o.o.? zwiń sekcję FAQ: Miałem umowę z Multimedia Polska Energia, co dla mnie oznacza zmiana na Orange Energia Spółka z.o.o.?We wrześniu 2017 Orange Energia do sprawdzenia w liście na wszystkich dokumentach klienckich, materiałach informacyjno – reklamowych, fakturach itp. pojawiło się logo Orange. Zmianie uległy:
- siedziba Spółki,
- adres korespondencyjny,
- numery infolinii obsługowej,
- adres strony internetowej.
Oferta, czas trwania umowy, dotychczasowy cennik oraz
numery rachunków do wpłat nie ulegają zmianie.
Nie
ma konieczności podpisywania nowej umowy.
Nie ma
możliwości rozwiązania dotychczasowej
umowy w związku ze zmianą na Orange Energia.
Czy mogę odstąpić od umowy?
rozwiń sekcję FAQ: Czy mogę odstąpić od umowy? zwiń sekcję FAQ: Czy mogę odstąpić od umowy?Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa istnieje możliwości odstąpienia przez Klienta Indywidualnego od umowy zawartej poza lokalem Orange w terminie 14 dni od daty jej podpisania. Odstąpienie wymaga formy pisemnej i można je złożyć w każdym salonie Orange lub wysłać na adres Orange Energia Spółka z o.o., 96-100 Skierniewice, ul. Jagiellońska 34. Wzór formularza odstąpienia znajduje się na ostatniej stronie Ogólnych Warunków Umowy (OWU), które otrzymują Państwo razem z umową.
Czy instalacja fotowoltaiczna uprawnia do rozwiązania umowy bez naliczenia noty obciążeniowej?
rozwiń sekcję FAQ: Czy instalacja fotowoltaiczna uprawnia do rozwiązania umowy bez naliczenia noty obciążeniowej? zwiń sekcję FAQ: Czy instalacja fotowoltaiczna uprawnia do rozwiązania umowy bez naliczenia noty obciążeniowej?Montaż instalacji fotowoltaicznej nie uprawnia do rozwiązania umowy bez naliczenia noty obciążeniowej za wcześniejsze rozwiązanie umowy zawartej na czas określony.
Czy po rozwiązaniu obecnej umowy z Orange Energia mogę podpisać umowę w nowym lokalu?
rozwiń sekcję FAQ: Czy po rozwiązaniu obecnej umowy z Orange Energia mogę podpisać umowę w nowym lokalu? zwiń sekcję FAQ: Czy po rozwiązaniu obecnej umowy z Orange Energia mogę podpisać umowę w nowym lokalu?Tak, jeśli dotychczasowa umowa w nowym lokalu jest podpisana z Orange Energia. Wystarczy zgłosić zmianę odbiorcy. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Jak skorzystać z Ubezpieczenia Assistance dla klientów Orange Energia?
rozwiń sekcję FAQ: Jak skorzystać z Ubezpieczenia Assistance dla klientów Orange Energia? zwiń sekcję FAQ: Jak skorzystać z Ubezpieczenia Assistance dla klientów Orange Energia?Aby zgłosić szkodę należy skontaktować się z Ubezpieczycielem - firmą TUiR Allianz Polska S.A. pod nr telefonu +48 224 224 224 (opłata zgodna z cennikiem operatora).
Konsultant poprosi Państwa o podanie:
- imienia i nazwiska Ubezpieczonego,
- numeru klienta,
- adresu Miejsca ubezpieczenia,
- numeru telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
- opisu zdarzenia i rodzaju wymaganej pomocy,
- adresu korespondencyjnego.
Więcej informacji znajduje się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia Assistance dla klientów Orange Energia zawartych w Regulaminie oferty promocyjnej (Załącznik nr 1)
Masz prąd od Orange - napisz do Nas
Ważne informacje dla Klientów
Orange Energia
Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych konsultantów,
kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony,
jednak możliwy w pilnych sprawach.
Jeśli w najbliższym czasie będziesz potrzebował naszej pomocy, prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań oraz informacji dostępnych na tej stronie www.orange.pl/energia oraz serwisu SMS.
Najważniejsze informacje dotyczące Twojego konta, takie jak:
Jeśli jesteś już Klientem Orange Energia
i potrzebujesz informacji o swoich płatnościach lub
umowie,
wyślij SMS pod numer
502 300 626
(koszt zgodny z cennikiem operatora)
o treści:
Energia info
Wyślij aby otrzymać listę możliwych komend sms
Energia saldo
Jeśli chcesz wiedzieć ile wynosi saldo twoich faktur i ile masz faktycznie do zapłaty
Energia umowa
Jeśli chcesz wiedzieć do kiedy masz umowę z Orange Energia
Energia odczyt 12345
Jeśli chcesz płacić tylko za zużyty prąd, podaj nam stan licznika.
Cyfry 12345 zastąp ilością kWh, którą aktualnie wskazuje Twój licznik.
Jeśli masz licznik dwustrefowy, wpisz treść:
ENERGIA ODCZYT 12345 ABCDE
gdzie 12345 to ilość kWh w Strefie 1, ABCDE - ilość energii w Strefie 2.